Pirkanmaan puoluekokousedustajat 22.-24.8.2020 Tampereen puoluekokoukseen

AJANKOHTAISTA, Yleinen 21:39

Pirkanmaan puoluekokousedustajat vaaliyhtymittäin 22.-24.8.2020 Tampereen puoluekokoukseen (53 puoluekokousedustajaa)

Vaaliyhtymissä 1 ja 3 suoritettiin nettiäänestys/postiäänestys ja vaaliyhtymien 2, 4 ja 5 edustajat valittiin sopuvaalilla.

Vaaliyhtymä 1 (Tampere) 20 edustajaa

Lyly Lauri, Salmi Pekka, Läärä Kaisa, Rokosa Inna, Kallio Kalle, Julin Sofia, Ojakangas Aki, Kanerva Esa, Auvinen Jarkko, Eskonen Lasse, Kampman Ulla, Tervo Anne, Liikka Jyrki, Vatanen Kaisa, Nurmio Kirsi, Leino Joanna, Vulli Miina, Mikkola Outi, Kuusinen Marie, Laine Annika

Varajäsenet sijaan tulojärjestyksessä Santaniemi Johanna, Näreikkö Heikki, Porttikivi Ilkka, Keränen Jyri, Roslöf Jari, Backström Rainer, Lahtinen Jussi, Alanen Pertti, Niemelä Olli-Oskari, Kinnunen Katja, Pihlaja Risto, Penders Elisa, Tuokko Jyri, Solja Petri, Tirronen Ulla-Maija, Smirnov Stefan, Virolainen Paula, Nevala Eija, Viljanen Kirsti, Korhonen Petri

Vaaliyhtymä 2 (Nokia, Pirkkala, Ylöjärvi, Kangasala, Vesilahti, Lempäälä) 12 edustajaa