Tehoa kunnallispolitiikkaan- seminaari

Pirkanmaan piiri järjestää yhdessä Varsinais-Suomen piirin kanssa kunnallispolitiikkaa ja SDP:n ryhmätoimintaa käsittelevän seminaarin 21.-22.9. Aulangolla Hämeenlinnassa.

Seminaari on tarkoitettu kaikille SDP:n kunnallisissa luottamustehtävissä toimiville, niin uusille kuin kokeneemmillekin toimijoille. Seminaarin tavoitteena on yhtäältä antaa yleiskuva kunnallispoliittisesta toiminnasta ja toisaalta tehostaa SDP:n toimintaa kunnissa niin sisäisesti kuin ulospäinkin. Ohjelma sisältää alustuksia mm. ”ryhmäkurista”, vaikuttamisesta, puolueiden välisistä eroista ja viestinnästä.

Ohjelma löytyy alhaalla olevasta ”lisätietoja”- laatikosta.

Seminaarin osallistumismaksu on 50 euroa, joka sisältää seminaariohjelman lisäksi matkat, majoituksen 2 hengen huoneessa, 2 lounasta, päivällisen ja aamiaisen. Piirihallitus toivoo, että puolueosastot mahdollisuuksien mukaan tukisivat lähtijöitä taloudellisesti. Toivomme, että joka kunnasta saataisiin mukaan ainakin yksi lähtijä tuomaan seminaarista viestiä ja ideoita oman kunnan toimintaan!

Ilmoittautumiset 30.8.2013 mennessä harri.sandell@sdp.fi tai puh. 050 516 4139
Kerro samalla mahdollinen huonetoveri-toiveenne.