Miapetra Kumpula-Natrishared video on Instagram

No nyt... on pikkuisen yleissivistys koetuksella, kun EU60 vuotisjuhlien Digital Day illallisella aivotutkijan puhe ja vieruskaveri Sveitsin supertietokonen (supercomputing) johtaja... päivän puheeni "miten tytöistä tekniikan osaajia". Nyt samassa pöydässä italialainen kiva teollisuuspomo, tuntee Pohjanmaan, koska ostivat Finn-Powerin, Pohjanmaa rocks!miapetrakumpula

Maarit Feldt-Rantashared video on Instagram

Iso kiitos kaikille ihmisille ja yhdistyksille, jotka tekevät tärkeää vapaaehtoistyötä. Olemme iloisia ja ylpeitä Raaseporin aktiivisista yhdistyksistä. Talkootyö kunniaan! - Stort tack till alla människor och föreningar, som gör ett jätteviktigt arbete. Vi är glada och stolta för den aktivitet som finns i Raseborg. Talkoandan till heders! #allaskamed #pidetäänkaikkimukana #raseborg #raasepori #kommunalvalet #kuntavaalit @petrapaulina @syss3 @cgrundstrom maaritfeldtranta

SDP:n vaaliohjelma löytyy nettisivuiltamme suomen lisäksi kurdiksi, arabiaksi, somaliksi, venäjäksi, englanniksi, saameksi, ruotsiksi sekä selkosuomeksi. Voit klikata eri kieliversiot auki sivun ylälaidasta. Let's keep everyone aboard - Ucodee Bani’aadamnimada - Отдайте свой голос за гуманность!Sosialidemokraatit SDP

Tytti Tuppurainenshared tweet on Twitter

Jo epäilys, että pääministeri painostaa tiedotusvälinettä ja siihen taivutaan, on vakava. Ja nyt siitä on JSN:n langettava päätös. Very bad.

SDPshared image on Instagram

Eduskunnan oppositiopuolueet jättävät hallitukselle välikysymyksen hallituksen sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksesta. Oppositiopuolueet muistuttavat kysymyksessään, että he ovat sitoutuneet toteuttamaan maassamme sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksen, jolla hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen ja erojen kaventaminen, peruspalvelujen vahvistaminen sekä palvelujen yhdenvertainen saatavuus turvataan. Puolueiden mukaan ongelmallista on, että maan hallitus on itse kaikkein vähiten sitoutunut näihin tavoitteisiin omassa versiossaan soteuudistuksesta. #välikysymys #sote #soteuudistus #hallitus #oppositio #sdpsosialidemokraatit

Eduskunnan oppositiopuolueet jättävät hallitukselle välikysymyksen hallituksen sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksesta. Oppositiopuolueet muistuttavat kysymyksessään, että he ovat sitoutuneet toteuttamaan maassamme sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksen, jolla hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen ja erojen kaventaminen, peruspalvelujen vahvistaminen sekä palvelujen yhdenvertainen saatavuus turvataan. Puolueiden mukaan ongelmallista on, että maan hallitus on itse kaikkein vähiten sitoutunut näihin tavoitteisiin omassa versiossaan soteuudistuksesta.Sosialidemokraatit SDP

Tarja Filatovshared tweet on Twitter

Ennen kirottiin hankkeita, nykyään ihaillaan kokeiluja. Löydettäisiinkö keino, jossa hyviä tuloksia tekevät ideat oikeasti jäisivät elämään

– Toimenpideohjelmassa erityistä huomiota tulisi kiinnittää ikääntyneiden naisten ja pieniä työeläkkeitä saavien asemaan. Osana kokonaisuutta tulisi selvittää mm. vaihtoehdot kansaneläkkeen tasokorotuksen tekemiseksi ja verotuksen muuttamiseksi sekä eläkkeensaajien asumistuen, palvelujen ja palvelumaksujen vaikutus. Ohjelma tulisi tuoda eduskunnan käsittelyyn selontekona syksyllä 2017, Eloranta sanoo.Sosialidemokraatit SDP

Maarit Feldt-Rantashared tweet on Twitter

Vaalijulisteet tullet katukuvaan. Muistan ekat ekvaalini 2003. Poikani Kalle soitti välkältä: "Äiti, käytiin Alfin kanssa 😘 sun julistetta!"

Tehoa kunnallispolitiikkaan- seminaari

Pirkanmaan piiri järjestää yhdessä Varsinais-Suomen piirin kanssa kunnallispolitiikkaa ja SDP:n ryhmätoimintaa käsittelevän seminaarin 21.-22.9. Aulangolla Hämeenlinnassa.

Seminaari on tarkoitettu kaikille SDP:n kunnallisissa luottamustehtävissä toimiville, niin uusille kuin kokeneemmillekin toimijoille. Seminaarin tavoitteena on yhtäältä antaa yleiskuva kunnallispoliittisesta toiminnasta ja toisaalta tehostaa SDP:n toimintaa kunnissa niin sisäisesti kuin ulospäinkin. Ohjelma sisältää alustuksia mm. ”ryhmäkurista”, vaikuttamisesta, puolueiden välisistä eroista ja viestinnästä.

Ohjelma löytyy alhaalla olevasta ”lisätietoja”- laatikosta.

Seminaarin osallistumismaksu on 50 euroa, joka sisältää seminaariohjelman lisäksi matkat, majoituksen 2 hengen huoneessa, 2 lounasta, päivällisen ja aamiaisen. Piirihallitus toivoo, että puolueosastot mahdollisuuksien mukaan tukisivat lähtijöitä taloudellisesti. Toivomme, että joka kunnasta saataisiin mukaan ainakin yksi lähtijä tuomaan seminaarista viestiä ja ideoita oman kunnan toimintaan!

Ilmoittautumiset 30.8.2013 mennessä harri.sandell@sdp.fi tai puh. 050 516 4139
Kerro samalla mahdollinen huonetoveri-toiveenne.