Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Tehoa kunnallispolitiikkaan- seminaari

Pirkanmaan piiri järjestää yhdessä Varsinais-Suomen piirin kanssa kunnallispolitiikkaa ja SDP:n ryhmätoimintaa käsittelevän seminaarin 21.-22.9. Aulangolla Hämeenlinnassa.

Seminaari on tarkoitettu kaikille SDP:n kunnallisissa luottamustehtävissä toimiville, niin uusille kuin kokeneemmillekin toimijoille. Seminaarin tavoitteena on yhtäältä antaa yleiskuva kunnallispoliittisesta toiminnasta ja toisaalta tehostaa SDP:n toimintaa kunnissa niin sisäisesti kuin ulospäinkin. Ohjelma sisältää alustuksia mm. ”ryhmäkurista”, vaikuttamisesta, puolueiden välisistä eroista ja viestinnästä.

Ohjelma löytyy alhaalla olevasta ”lisätietoja”- laatikosta.

Seminaarin osallistumismaksu on 50 euroa, joka sisältää seminaariohjelman lisäksi matkat, majoituksen 2 hengen huoneessa, 2 lounasta, päivällisen ja aamiaisen. Piirihallitus toivoo, että puolueosastot mahdollisuuksien mukaan tukisivat lähtijöitä taloudellisesti. Toivomme, että joka kunnasta saataisiin mukaan ainakin yksi lähtijä tuomaan seminaarista viestiä ja ideoita oman kunnan toimintaan!

Ilmoittautumiset 30.8.2013 mennessä harri.sandell@sdp.fi tai puh. 050 516 4139
Kerro samalla mahdollinen huonetoveri-toiveenne.