Miapetra Kumpula-Natrishared video on Instagram

No nyt... on pikkuisen yleissivistys koetuksella, kun EU60 vuotisjuhlien Digital Day illallisella aivotutkijan puhe ja vieruskaveri Sveitsin supertietokonen (supercomputing) johtaja... päivän puheeni "miten tytöistä tekniikan osaajia". Nyt samassa pöydässä italialainen kiva teollisuuspomo, tuntee Pohjanmaan, koska ostivat Finn-Powerin, Pohjanmaa rocks!miapetrakumpula

Maarit Feldt-Rantashared video on Instagram

Iso kiitos kaikille ihmisille ja yhdistyksille, jotka tekevät tärkeää vapaaehtoistyötä. Olemme iloisia ja ylpeitä Raaseporin aktiivisista yhdistyksistä. Talkootyö kunniaan! - Stort tack till alla människor och föreningar, som gör ett jätteviktigt arbete. Vi är glada och stolta för den aktivitet som finns i Raseborg. Talkoandan till heders! #allaskamed #pidetäänkaikkimukana #raseborg #raasepori #kommunalvalet #kuntavaalit @petrapaulina @syss3 @cgrundstrom maaritfeldtranta

SDP:n vaaliohjelma löytyy nettisivuiltamme suomen lisäksi kurdiksi, arabiaksi, somaliksi, venäjäksi, englanniksi, saameksi, ruotsiksi sekä selkosuomeksi. Voit klikata eri kieliversiot auki sivun ylälaidasta. Let's keep everyone aboard - Ucodee Bani’aadamnimada - Отдайте свой голос за гуманность!Sosialidemokraatit SDP

Tytti Tuppurainenshared tweet on Twitter

Jo epäilys, että pääministeri painostaa tiedotusvälinettä ja siihen taivutaan, on vakava. Ja nyt siitä on JSN:n langettava päätös. Very bad.

SDPshared image on Instagram

Eduskunnan oppositiopuolueet jättävät hallitukselle välikysymyksen hallituksen sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksesta. Oppositiopuolueet muistuttavat kysymyksessään, että he ovat sitoutuneet toteuttamaan maassamme sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksen, jolla hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen ja erojen kaventaminen, peruspalvelujen vahvistaminen sekä palvelujen yhdenvertainen saatavuus turvataan. Puolueiden mukaan ongelmallista on, että maan hallitus on itse kaikkein vähiten sitoutunut näihin tavoitteisiin omassa versiossaan soteuudistuksesta. #välikysymys #sote #soteuudistus #hallitus #oppositio #sdpsosialidemokraatit

Eduskunnan oppositiopuolueet jättävät hallitukselle välikysymyksen hallituksen sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksesta. Oppositiopuolueet muistuttavat kysymyksessään, että he ovat sitoutuneet toteuttamaan maassamme sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksen, jolla hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen ja erojen kaventaminen, peruspalvelujen vahvistaminen sekä palvelujen yhdenvertainen saatavuus turvataan. Puolueiden mukaan ongelmallista on, että maan hallitus on itse kaikkein vähiten sitoutunut näihin tavoitteisiin omassa versiossaan soteuudistuksesta.Sosialidemokraatit SDP

Tarja Filatovshared tweet on Twitter

Ennen kirottiin hankkeita, nykyään ihaillaan kokeiluja. Löydettäisiinkö keino, jossa hyviä tuloksia tekevät ideat oikeasti jäisivät elämään

– Toimenpideohjelmassa erityistä huomiota tulisi kiinnittää ikääntyneiden naisten ja pieniä työeläkkeitä saavien asemaan. Osana kokonaisuutta tulisi selvittää mm. vaihtoehdot kansaneläkkeen tasokorotuksen tekemiseksi ja verotuksen muuttamiseksi sekä eläkkeensaajien asumistuen, palvelujen ja palvelumaksujen vaikutus. Ohjelma tulisi tuoda eduskunnan käsittelyyn selontekona syksyllä 2017, Eloranta sanoo.Sosialidemokraatit SDP

Maarit Feldt-Rantashared tweet on Twitter

Vaalijulisteet tullet katukuvaan. Muistan ekat ekvaalini 2003. Poikani Kalle soitti välkältä: "Äiti, käytiin Alfin kanssa 😘 sun julistetta!"

Kaksi uutta ehdokasta eduskuntavaaleihin

Pirkanmaan sosialidemokraattien piirihallitus on nimennyt kaksi uutta eduskuntavaaliehdokasta. Asetettujen ehdokkaiden määrä on nyt 17 eli kaksi eduskuntavaaliehdokaspaikkaa on vielä täyttämättä.

Piirihallitus nimesi kokouksessaan 17.9. ehdokkaaksi Hannu Järvisen ja Eero Pirttijärven. Akaalainen 46- vuotiaan Hannu on Akaan kaupunginhallituksen jäsen ja toimii pääluottamusmiehenä.
Mänttä-Vilppulassa asuva Eero Pirttijärvi on 58- vuotias yhteiskuntatieteiden lisensiaatti ja hän työskentelee järjestövastuujohtajana.

Piirihallitus nimeää loput ehdokkaista lokakuun kokouksesaan.

Pirkanmaan sosialidemokraatit ovat asettaneet jo aiemmin eduskuntavaaliehdokkaiksi:
Ahonen Jussi-Pekka, nuorisotoimitsija, hallintotieteiden kandidaatti, 32 vuotta, Ylöjärvi
Asell Marko, liikunnanohjaaja, valmentaja, 44 vuotta, Nokia
Gustafsson Jukka, kansanedustaja, 67 vuotta, Tampere
Kaleva Keijo, neuvottelupäällikkö eläkkeellä, 66 vuotta, Virrat
Karisma Petri, opettaja Diplomi-insinööri, 47 vuotta, Tampere
Laine Hanna, lähihoitaja, 42 vuotta, Kangasala
Loukaskorpi Johanna, äidinkielen ja kirjallisuuden lehtori, 40 vuotta, Tampere
Marin Sanna, kaupunginvaltuuston puheenjohtaja, hallintotieteiden kandidaatti, 28 vuotta, Tampere
Niemelä Jari, tietokirjailija, vapaa toimittaja, 51 vuotta Tampere
Nurminen Ilmari, kunta- ja aluejohtamisen opiskelija, 23 vuotta, Sastamala