Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Kaksi uutta ehdokasta eduskuntavaaleihin

Pirkanmaan sosialidemokraattien piirihallitus on nimennyt kaksi uutta eduskuntavaaliehdokasta. Asetettujen ehdokkaiden määrä on nyt 17 eli kaksi eduskuntavaaliehdokaspaikkaa on vielä täyttämättä.

Piirihallitus nimesi kokouksessaan 17.9. ehdokkaaksi Hannu Järvisen ja Eero Pirttijärven. Akaalainen 46- vuotiaan Hannu on Akaan kaupunginhallituksen jäsen ja toimii pääluottamusmiehenä.
Mänttä-Vilppulassa asuva Eero Pirttijärvi on 58- vuotias yhteiskuntatieteiden lisensiaatti ja hän työskentelee järjestövastuujohtajana.

Piirihallitus nimeää loput ehdokkaista lokakuun kokouksesaan.

Pirkanmaan sosialidemokraatit ovat asettaneet jo aiemmin eduskuntavaaliehdokkaiksi:
Ahonen Jussi-Pekka, nuorisotoimitsija, hallintotieteiden kandidaatti, 32 vuotta, Ylöjärvi
Asell Marko, liikunnanohjaaja, valmentaja, 44 vuotta, Nokia
Gustafsson Jukka, kansanedustaja, 67 vuotta, Tampere
Kaleva Keijo, neuvottelupäällikkö eläkkeellä, 66 vuotta, Virrat
Karisma Petri, opettaja Diplomi-insinööri, 47 vuotta, Tampere
Laine Hanna, lähihoitaja, 42 vuotta, Kangasala
Loukaskorpi Johanna, äidinkielen ja kirjallisuuden lehtori, 40 vuotta, Tampere
Marin Sanna, kaupunginvaltuuston puheenjohtaja, hallintotieteiden kandidaatti, 28 vuotta, Tampere
Niemelä Jari, tietokirjailija, vapaa toimittaja, 51 vuotta Tampere
Nurminen Ilmari, kunta- ja aluejohtamisen opiskelija, 23 vuotta, Sastamala