Inna Rokosa ehdokaslistalle

Pirkanmaan Sosialidemokraattien piirihallitus nimesi kokouksessaan keskiviikkona 3.12. eduskuntavaaliehdokkaaksi 22- vuotiaan tamperelaisen Inna Rokosan. Inna Rokosa on aiemmin ollut ehdokkaana vuoden 2012 kunnallisvaaleissa Tampereella ja sai tuolloin 124 ääntä.

Tampereen yliopistossa tietojenkäsittelytiedettä opiskeleva Rokosa toimii aktiivisesti sosialidemokraattisessa liikkeessä muun muassa Demarinuorissa, Tampereen kunnallispolitiikassa sekä vuoden 2015 alusta myös Pirkanmaan Sosialidemokraattien piirihallituksessa.  Tämän lisäksi Rokosa on tehnyt useamman vuoden vapaaehtoistöitä syömishäiriöön sairastuneiden sekä heiden läheistensä kanssa. Hän on Syömishäiriöliitto SYLI ry:n Väli-Suomen Syömishäiriöperheet ry:n hallituksen jäsen.

Pirkanmaan sosialidemokraattien ehdokaslistalle on nyt nimetty 18 ehdokasta. Listan 19. ehdokas nimetään viimeistään tammikuun 2015 aikana.