Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Erkki Tuomioja Tampereella 15.9.

Ulkoministeri Erkki Tuomioja vierailee Tampereella maanantaina 15.9. klo 18.30. Tilaisuus järjestetäänTyöväenmuseon auditoriossa, Väinö Linnanaukio 8.

Tuomioja selvittää kansainvälisen politiikan ja talouden tulevaisuuden mahdollisuuksista selvitä Eurooppaa ja Suomea koskevista ongelmista, niiden vaikutuksesta globaaliin ja maamme sisäiseen kehitykseen, johon Ukrainan ja Venäjän konflikti luo varjonsa. EU:n sekä muun läntisen maailman Venäjälle tästä johtuen asettamien pakotteiden heijastukset tuntuvat valtion tason lisäksi alueelliseen ja paikalliseen kehitykseen ratkaisevasti.

Alueellisista kehitysnäkymistä käyttää puheenvuoron konsernijohtaja, Kuntarahoituksen hallituksen jäsen Juha Yli-Rajala.

Tilaisuuden järjestäjinä toimivat Tampereen Sos.- dem. Toveriseura, Politiikkaklubi, Pirkanmaan Parhaaksi ry ja Tampereen Kunnallisväen sos.dem. yhdistys.

Tervetuloa!