Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Ehdokkaat puoluevaltuuston jäseniksi

Pirkanmaan piirin kevätkokous pidettiin lauantaina 5.4. Tampereella. Kokouksessa päätettiin mm. puoluevaltuustoehdokkaat.

Pirkanmaan edustajat puoluevaltuustoon ovat: Matti Päivärinta, Nokialta, Tuula Petäkoski-Hult Lempäälästä, Sanna Marin ja Esko Vatanen Tampereelta, Sari Pulla Valkeakoskelta sekä Ilmari Nurminen Sastamalasta.

Varajäsenet:

1. vara Jyrki Uotila, Parkano
2. vara Kai Lindroos, Mänttä-Vilppula
3. vara Aila Dündar-Järvinen, Tampere
4. vara Taru Tolvanen, Pirkkala
5. vara Ari Wigelius, Tampere
6. Ida Viitaniemi, Hämeenkyrö

Puoluekokous päättää puoluevaltuuston jäsenet toukokuun kokouksessa.