Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Ehdokkaaksi Pirkanmaan Osuuskaupan vaaleihin

Pirkanmaan Sosialidemokraatit asettavat oman ehdokaslistansa Pirkanmaan Osuuskaupan edustajistovaaleihin. Vaalit käydään postiäänestyksenä 1.-17.4.2016. Ehdokkaaksi voi asettautua osuuskaupan pääjäsen, ei rinnakkaiskortin haltija. Pääjäsen on se, jonka nimellä mm. Yhteishyvä- lehti tulee kotiin.

Voit ilmoittautua ehdokkaaksi oheisen linkin takaa:

Ehdokasasettelu päättyy 16.2.2016, mutta olethan ajoissa liikkeellä!

Vaaleissa on kolme äänestysaluetta:

Jäsenalue 1: Pohjois-Pirkanmaa, 11 edustajiston jäsentä (Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Jämijärvi, Jämsä, Karvia, Kihniö, Mänttä-Vilppula, Orivesi, Parkano, Ruovesi, Virrat, Ylöjärvi)

Jäsenalue 2: Etelä-Pirkanmaa, 21 edustajiston jäsentä (Akaa, Kangasala, Lempäälä, Nokia, Pirkkala, Pälkäne, Sastamala, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti)

Jäsenalue 3: Tampere, 28 edustajiston jäsentä (Tampere)

Ehdokkaan jäsenalue määräytyy kotikunnan perusteella.

Kuka voi olla ehdokkaana?

Ehdokkuus edellyttää, että

• ehdokas on tullut osuuskaupan jäseneksi ennen 1.1.2016 ja maksanut osuusmaksun (100 euroa) kokonaan
  • ehdokas on täyttänyt 18 vuotta viimeistään 31.3.2016
  • ehdokas asuu sillä jäsenalueella, josta hänet ilmoitetaan ehdokkaaksi
  • ehdokas on antanut suostumuksensa asettua ehdokkaaksi
  • henkilö on ehdokkaana vain yhdessä ehdokaslistassa
  • ehdokkaalla on henkilökohtainen jäsenyys, samassa taloudessa asuva rinnakkaiskortin haltija ei voi olla ehdokkaana.

Mitkä ehdokasta koskevat tiedot on esitettävä?

Ehdokaslistassa on mainittava jokaisen ehdokkaan

• sukunimi ja etunimi
  • ikä
  • ammatti, arvo tai toimi
  • jäsennumero (ehdokas voi tarvittaessa itse tarkastaa soittamalla Pirkanmaan Osuuskaupan asiakasomistajapalveluun, puh. 010 767 0011, ma-pe 8-16 tai sähköpostitse vaalit.pirkanmaa@sok.fi)
  • osoite ja kotikunta
  • puhelinnumero ja sähköpostiosoite

Valokuvat

Viralliset ehdokaslistat julkaistaan valokuvien kera. Samoja kuvia käytetään myös netin vaalikoneessa. Tästä syystä jokaisen ehdokkaaksi asettuvan tulee toimittaa itsestään enintään vuoden vanha värivalokuva sähköisessä muodossa mahdollisimman pian ehdokkaaksi ilmoittautumisen jälkeen sähköpostitse osoitteeseen pirkanmaa@sdp.fi

Kuvan tulee olla kooltaan minimissään 375×500 pixeliä, kuvan muoto JPG tai PNG.

HUOM! Mikäli sinulla ei ole saatavissa kuvaa itsestäsi, olethan yhteydessä piiritoimistoon, Hanna Plattonen, puh. 050 337 0110 hanna.plattonen@sdp.fi