Miapetra Kumpula-Natrishared video on Instagram

No nyt... on pikkuisen yleissivistys koetuksella, kun EU60 vuotisjuhlien Digital Day illallisella aivotutkijan puhe ja vieruskaveri Sveitsin supertietokonen (supercomputing) johtaja... päivän puheeni "miten tytöistä tekniikan osaajia". Nyt samassa pöydässä italialainen kiva teollisuuspomo, tuntee Pohjanmaan, koska ostivat Finn-Powerin, Pohjanmaa rocks!miapetrakumpula

Maarit Feldt-Rantashared video on Instagram

Iso kiitos kaikille ihmisille ja yhdistyksille, jotka tekevät tärkeää vapaaehtoistyötä. Olemme iloisia ja ylpeitä Raaseporin aktiivisista yhdistyksistä. Talkootyö kunniaan! - Stort tack till alla människor och föreningar, som gör ett jätteviktigt arbete. Vi är glada och stolta för den aktivitet som finns i Raseborg. Talkoandan till heders! #allaskamed #pidetäänkaikkimukana #raseborg #raasepori #kommunalvalet #kuntavaalit @petrapaulina @syss3 @cgrundstrom maaritfeldtranta

SDP:n vaaliohjelma löytyy nettisivuiltamme suomen lisäksi kurdiksi, arabiaksi, somaliksi, venäjäksi, englanniksi, saameksi, ruotsiksi sekä selkosuomeksi. Voit klikata eri kieliversiot auki sivun ylälaidasta. Let's keep everyone aboard - Ucodee Bani’aadamnimada - Отдайте свой голос за гуманность!Sosialidemokraatit SDP

Tytti Tuppurainenshared tweet on Twitter

Jo epäilys, että pääministeri painostaa tiedotusvälinettä ja siihen taivutaan, on vakava. Ja nyt siitä on JSN:n langettava päätös. Very bad.

SDPshared image on Instagram

Eduskunnan oppositiopuolueet jättävät hallitukselle välikysymyksen hallituksen sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksesta. Oppositiopuolueet muistuttavat kysymyksessään, että he ovat sitoutuneet toteuttamaan maassamme sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksen, jolla hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen ja erojen kaventaminen, peruspalvelujen vahvistaminen sekä palvelujen yhdenvertainen saatavuus turvataan. Puolueiden mukaan ongelmallista on, että maan hallitus on itse kaikkein vähiten sitoutunut näihin tavoitteisiin omassa versiossaan soteuudistuksesta. #välikysymys #sote #soteuudistus #hallitus #oppositio #sdpsosialidemokraatit

Eduskunnan oppositiopuolueet jättävät hallitukselle välikysymyksen hallituksen sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksesta. Oppositiopuolueet muistuttavat kysymyksessään, että he ovat sitoutuneet toteuttamaan maassamme sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksen, jolla hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen ja erojen kaventaminen, peruspalvelujen vahvistaminen sekä palvelujen yhdenvertainen saatavuus turvataan. Puolueiden mukaan ongelmallista on, että maan hallitus on itse kaikkein vähiten sitoutunut näihin tavoitteisiin omassa versiossaan soteuudistuksesta.Sosialidemokraatit SDP

Tarja Filatovshared tweet on Twitter

Ennen kirottiin hankkeita, nykyään ihaillaan kokeiluja. Löydettäisiinkö keino, jossa hyviä tuloksia tekevät ideat oikeasti jäisivät elämään

– Toimenpideohjelmassa erityistä huomiota tulisi kiinnittää ikääntyneiden naisten ja pieniä työeläkkeitä saavien asemaan. Osana kokonaisuutta tulisi selvittää mm. vaihtoehdot kansaneläkkeen tasokorotuksen tekemiseksi ja verotuksen muuttamiseksi sekä eläkkeensaajien asumistuen, palvelujen ja palvelumaksujen vaikutus. Ohjelma tulisi tuoda eduskunnan käsittelyyn selontekona syksyllä 2017, Eloranta sanoo.Sosialidemokraatit SDP

Maarit Feldt-Rantashared tweet on Twitter

Vaalijulisteet tullet katukuvaan. Muistan ekat ekvaalini 2003. Poikani Kalle soitti välkältä: "Äiti, käytiin Alfin kanssa 😘 sun julistetta!"

Ehdokkaaksi Pirkanmaan Osuuskaupan vaaleihin

Pirkanmaan Sosialidemokraatit asettavat oman ehdokaslistansa Pirkanmaan Osuuskaupan edustajistovaaleihin. Vaalit käydään postiäänestyksenä 1.-17.4.2016. Ehdokkaaksi voi asettautua osuuskaupan pääjäsen, ei rinnakkaiskortin haltija. Pääjäsen on se, jonka nimellä mm. Yhteishyvä- lehti tulee kotiin.

Voit ilmoittautua ehdokkaaksi oheisen linkin takaa:

Ehdokasasettelu päättyy 16.2.2016, mutta olethan ajoissa liikkeellä!

Vaaleissa on kolme äänestysaluetta:

Jäsenalue 1: Pohjois-Pirkanmaa, 11 edustajiston jäsentä (Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Jämijärvi, Jämsä, Karvia, Kihniö, Mänttä-Vilppula, Orivesi, Parkano, Ruovesi, Virrat, Ylöjärvi)

Jäsenalue 2: Etelä-Pirkanmaa, 21 edustajiston jäsentä (Akaa, Kangasala, Lempäälä, Nokia, Pirkkala, Pälkäne, Sastamala, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti)

Jäsenalue 3: Tampere, 28 edustajiston jäsentä (Tampere)

Ehdokkaan jäsenalue määräytyy kotikunnan perusteella.

Kuka voi olla ehdokkaana?

Ehdokkuus edellyttää, että

• ehdokas on tullut osuuskaupan jäseneksi ennen 1.1.2016 ja maksanut osuusmaksun (100 euroa) kokonaan
  • ehdokas on täyttänyt 18 vuotta viimeistään 31.3.2016
  • ehdokas asuu sillä jäsenalueella, josta hänet ilmoitetaan ehdokkaaksi
  • ehdokas on antanut suostumuksensa asettua ehdokkaaksi
  • henkilö on ehdokkaana vain yhdessä ehdokaslistassa
  • ehdokkaalla on henkilökohtainen jäsenyys, samassa taloudessa asuva rinnakkaiskortin haltija ei voi olla ehdokkaana.

Mitkä ehdokasta koskevat tiedot on esitettävä?

Ehdokaslistassa on mainittava jokaisen ehdokkaan

• sukunimi ja etunimi
  • ikä
  • ammatti, arvo tai toimi
  • jäsennumero (ehdokas voi tarvittaessa itse tarkastaa soittamalla Pirkanmaan Osuuskaupan asiakasomistajapalveluun, puh. 010 767 0011, ma-pe 8-16 tai sähköpostitse vaalit.pirkanmaa@sok.fi)
  • osoite ja kotikunta
  • puhelinnumero ja sähköpostiosoite

Valokuvat

Viralliset ehdokaslistat julkaistaan valokuvien kera. Samoja kuvia käytetään myös netin vaalikoneessa. Tästä syystä jokaisen ehdokkaaksi asettuvan tulee toimittaa itsestään enintään vuoden vanha värivalokuva sähköisessä muodossa mahdollisimman pian ehdokkaaksi ilmoittautumisen jälkeen sähköpostitse osoitteeseen pirkanmaa@sdp.fi

Kuvan tulee olla kooltaan minimissään 375×500 pixeliä, kuvan muoto JPG tai PNG.

HUOM! Mikäli sinulla ei ole saatavissa kuvaa itsestäsi, olethan yhteydessä piiritoimistoon, Hanna Plattonen, puh. 050 337 0110 hanna.plattonen@sdp.fi