Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

5 piirin järjestöristeily 31.1.-1.2.2015

SDP:n viiden piirin järjestöristeilyllä 31.1.-1.2.2015 nautitaan seminaarin annista ja mukavasta yhdessäolosta upealla Viking Grace laivalla! Lähtö Turusta lauantaina klo 20:55, paluu Turkuun sunnuntai iltana 19:50.

Seminaarissa puhumassa SDP:n varapuheenjohtaja Antti Lindtman sekä kansanedustaja Katja Taimela. Katso tarkempi ohjelma tästä

Liityntäkuljetukset ja risteilyvaraukset Matkapoikien kautta. Puhelinvaraukset numerosta 010 2323 105 (veloitetaan palvelumaksu)

Hinnat alkaen 56,75 €/henkilö, Inside Four-luokan kahden hengen hytissä

Hintaan sisältyy:

• risteily valitussa hyttiluokassa
  • Tervetulotilaisuus ja tervetulomalja lähtöiltana
  • meriaamiainen
  • Buffet ruokailu klo 14:30 sunnuntai
  • seminaari sunnuntaina

Liityntäkuljetus kulkee reittiä Tampere-Sastamala-Huittinen.